Frozen Bank Account

                   

ODFC help you resolve your case with the police or any other law enforcement agencies in case your bank account freeze etc. 


Get help in 3 steps - 


1. Contact ODFC Cybercrime Helpdesk as soon as possible. It is a 24 hour service for your convenience.


2. Provide your bank account statement and a/c freeze notice copy. ODFC Helpdesk may request you for additional documentation or information associated with your case.


3. Pay the basic initial fee. Then ODFC's experts will help you through the process of resolving the issue.




अपने बैंक अकाउंट को अनफ्रीज कैसे करें?


ओडीएफसी आपके बैंक अकाउंट के फ़्रीज़ होने आदि की स्थिति में पुलिस या किसी अन्य कानून प्रवर्तन एजेंसियों के साथ आपके मामले को सुलझाने में आपकी मदद करता है।


3 स्टेप्स में सहायता प्राप्त करें -


1. जितनी जल्दी हो सके ओडीएफसी साइबर क्राइम हेल्पडेस्क से संपर्क करें। यह सेवा 24 घंटे उपलब्ध है।


2. अपना बैंक (अकाउंट) स्टेटमेंट और A/c फ़्रीज़ नोटिस कॉपी शेयर करें। ODFC हेल्पडेस्क आपके मामले से जुड़े अन्य डॉक्यूमेंट्स या जानकारी माँग सकता है।


3. बेसिक फीस का पेमेंट करें। इसके बाद ओडीएफसी के विशेषज्ञ समस्या के समाधान की प्रॉसेस में आपकी सहायता करेंगे।


📬 cybercrime@odfc.in

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